Cholkad!!

Mmm..Coklad jag är ett litet cholklad monster hehe.
Idag är det andra advent jippi bara 20 dagar kvar till julafton längtar!!
Blää imorn är det skola det ända som är roligt med skolan är att man får
träffa sin kompisar,man har väl matte som vanligt imorn.
Jag har en choklad kalender hehe men jg ville ha en som man får saker i,
men den ade typ varit utsåld i flera veckor innan december haha.
Idag ska jag bara chilla och kolla på film som jag alltid gör på helger hehe.
Är fett trött från igår efter jag vick vanja hade badat men det var ändå väldigt roligt.
Men ska snart fika med min mamma och pappa och tända andra ljuset på advenst staken
lite bullar och kaffe nee inte kaffe för mig jag tr hällre lite varm chokad istället,
men chai latte eller chai te går bra typ samma sak haha jag känner ingen skillnad.
Igår skulle två gäster komma mn sen så kom dom inte vet inte varför men lit störande min pappa hade lagat mat i
nästa två timmar så alla hade gort i ånrning ig sen när alla vi var klara så säger dom att dom inte kommer f1 störande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0